Bir Oyun

  • 0
Arkadaşım Selamet, bundan 1, 2 yıl önce bana ikariam adında bir tarayıcı oyun önermişti.. başta katılmak istemedim, birlikte bilgisayarların başında çalışırken sürekli oyunu açıp birşeyleri kontrol ediyor, bazen sinirleniyor bazen "ha ha haaaa" diye kötü adam gülüşleri yapıyordu :) ister istemez bu tepkiler yüzünden ekranını kontrol ediyordum. ilgilendiğimi düşündüğü için "şunu şurdan şöyle yaptım, şunlar geldiler bana saldırdılar bende ittifakım ile birlikte üzerlerine yürüdüm, şunlar şöyle oluyorlardı ki söyle şöyle şöyle olmak zorunda kaldı" vs vs anlatmaya başladı, ulan dedim ne çıkar bende oynayım.. :) katıldım oyuna.. oyunu oynayanlar bilirler. odun, mermer, kristal, sülfür gibi materyallar var, bu dalgalar kurulan şehrin gelişiminde kullanılıyorlar. Arkadaş bana sürekli odun kömür yardımı yapıyor, bende şehri geliştiriyorum bir süre sonra bağımlılık yaptı ama işlerime engel olmuyordu, daha çok işlerim oyuna engel oluyordu aslında :D farkettim ki arkadaş oyundan başka bişi görmez olmuş öyle içine girmişki oyun sayfası tarayıcının sekmesinde sürekli olarak açık, benim ilgim azaldı azaldı sonunda bıraktım oynamayı,  bir süre arkadaş benm hesabımada devam etti. Baktım olacağı yok işler kötüye gidiyor, ona verdiğim gaz ile (bırak şunu yaa, oynucam diye işini yapamıyorsun... falan filan derkeeen) oyunu ona da bıraktırdım 2 yıllık emeği silindi gitti... :D gariptir ki :D şimdi ben tekrar oyuna katıldım.. ama arkadaşın bundan haberi yok, ha ha haa ona bıraktırdım kendim başladımmm :D stres için iyi.. ama Selamet gibi oynamayınn :D

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder